|
Webshop |
|
- Hoe ben ik zeker dat jullie mijn bestelling goed hebben ontvangen?
Als je bestelling correct is afgerond dan ontvang je automatisch een orderbevestiging via e-mail.
Het is echter mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen.
|
- ik heb een verkeerd of ik mis een product
Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. vermeld hierbij direct u order nummer
|
- ik wil bestellen maar heb pas over enkele weken nodig ?
u kunt u bestelling ten alle tijden plaatsen en in de omschrijving veld tijdens het bestel proces u gewenste leverdatum doorgeven ,
voorbeeld ? : bestel op 11 jan en heeft het pas 11 feb nodig .
|
- Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, maar wil op factuur betalen, kan dit?
Stuur ons een mailtje met de gewenste producten en wij doen het nodige.
|
- Kan ik een Cadeaubon bij jullie kopen?
Dit is mogelijk in de varianten 5 / 10 / 15 / 20 / 25 euro.
|
- kan ik mijn bestelling nog aanpassen ?
ja dit is mogelijk indien u binnen 24 uur na plaatsing dit aan ons door geeft per mail :
|
- Kan ik zelf mijn geschenk samenstellen?
dit kan zeker ! contacteer ons via email met u wensen
|
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien je bestelling (en betaling) bij ons wordt ontvangen,
dan proberen we die bestelling de volgende dag nog over te dragen aan de verzender.
Bij verzending krijgt u van ons een bevestiging per mail, met een tracking code.
Als een bepaald product niet voorradig is nemen we met jou contact op per mail.
In dat geval is er een langere levertermijn mogelijks noodzakelijk.
voor naambedrukte producten staat er standaard levertijd van minimum 5 dagen
|
- Wat met het verzenden van breekbaar snoep materiaal?
Wij zorgen dat alle producten goed beschermd worden door ze in folie te wikkelen en de doos stevig op te vullen.
|
- word suikerspin en popcorn vers bereid ?
ja al onze popcorn en suikerspin producten worden op bestelling vers bereid .
|