FAQ vragen & antwoorden
Webshop Faq
word suikerspin en popcorn vers bereid ?
ja al onze popcorn en suikerspin producten worden op bestelling vers bereid .
ik wil bestellen maar heb pas over enkele weken nodig ?
u kunt u bestelling ten alle tijden plaatsen en in de omschrijving veld tijdens het bestel proces u gewenste leverdatum doorgeven ,
voorbeeld ? : bestel op 11 jan en heeft het pas 11 feb nodig .
Kan ik een Cadeaubon bij jullie kopen?
Dit is mogelijk in de varianten 5 / 10 / 15 / 20 / 25 euro.
kan ik mijn bestelling nog aanpassen ?
ja dit is mogelijk indien u binnen 24 uur na plaatsing dit aan ons door geeft per mail : webshop@hendriks-amusements.nl
Hoe ben ik zeker dat jullie mijn bestelling goed hebben ontvangen?
Als je bestelling correct is afgerond dan ontvang je automatisch een orderbevestiging via e-mail.
Het is echter mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen.
Wat met het verzenden van breekbaar snoep materiaal?
Wij zorgen dat alle producten goed beschermd worden door ze in folie te wikkelen en de doos stevig op te vullen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien je bestelling (en betaling) bij ons wordt ontvangen,
dan proberen we die bestelling de volgende dag nog over te dragen aan de verzender.
Bij verzending krijgt u van ons een bevestiging per mail, met een tracking code.
Als een bepaald product niet voorradig is nemen we met jou contact op per mail.
In dat geval is er een langere levertermijn mogelijks noodzakelijk.
voor naambedrukte producten staat er standaard levertijd van minimum 5 dagen
ik heb een verkeerd of ik mis een product
Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. via : webshop@hendriks-amusements.nl met vermelding van u ordernummer
kan ik achteraf betalen ?
het is bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen ,
moet ik een account aanmaken?
Nee. We hebben ervoor gekozen dit optioneel te maken. We raden het wel aan. Dit maakt een volgende bestelling een stuk makkelijker en biedt een aantal belangrijke voordelen. Het is mogelijk producten die u in het verleden heeft besteld, snel opnieuw te bestellen via de bestellijst. Deze bestellijst bevat alle producten die u in het verleden heeft besteld. U moet dan wel iedere keer onder hetzelfde account bestellen.
mis jij je favoriete snoep ?
Kan je jouw favoriete snoep niet vinden? Laat het ons weten . we kunnen het voor u bestellen bij groothandel.
en misschien vind je het dan binnenkort in ons assortiment! Wat is jouw snoep favoriet?
Kan ik zelf mijn geschenk samenstellen?
dit kan zeker ! contacteer ons via email met u wensen : webshop@hendriks-amusements.nl
Zit er een leverbon met prijzen in de doos?
er word altijd bij u bestelling de pakbon en de factuur van de bestelling bij geleverd ,
Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, maar wil op factuur betalen, kan dit?
Stuur ons een mailtje met de gewenste producten en wij doen het nodige.
Verhuur Faq
Als ik iets huur, hoe lang heb ik het dan?
In principe huurt u onze materialen voor 24 uur tijdsvak. Bij afhaalhuur kunt u het gehuurde de huurdag ophalen en weer terugbrengen op de eind tijdsvak. Indien u wilt en het is bij ons mogelijk dan kunt u het ook de middag voor de huurdag ophalen en de ochtend erna weer terugbrengen.
De eerste dag is de huurprijs de prijs zoals aangegeven, de tweede dag krijgt u 25% korting op de huurprijs en de derde en daaropvolgende dagen krijgt u 50% korting.
Hoe zit het met borg?
Wij vragen u om € 50 borg bij het afhalen of bezorgen contant te voldoen. Bij het correct retourneren of bij het ophalen krijgt u de borg weer terug.
Kan ik de gehuurde materialen annuleren?
U kunt altijd kosteloos de gehuurde materialen tot 24 uur van tevoren annuleren. Daarna vragen wij u om de gehele huursom te voldoen.
Officieel geregistreerd bedrijf en is het vertrouwd om bij u te huren?
Ja, wij zijn officieel geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Op welke manier kunnen wij betalen?
Bij afhalen of bezorgen van de gehuurde materialen kunt u alleen contant betalen.
Past het in mijn auto?
Over het algemeen passen vrijwel alle verhuur artikelen in iedere auto waarvan de achterbank plat kan. BIj ieder product staat een vervoersadvies op de productpagina.
Wat is Specifiek bezorg- en ophaal service?
Wij zullen de verhuur artikelen bezorgen /ophalen op het afgesproken tijdstip.
Kosten: Starttarief €10-, + eenmalig de afstand x €0,45
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
De prijzen op de website staan inclusief BTW weergegeven.